fredag, februari 23, 2007

En Blandning Av Sött Och Salt

Det känns som slush puppy i mina kardborrebandförsedda tygskor. Men det är ju så sent att köpa vinterskor i slutet av februari!

Min kväll har i övrigt gått in the name of luxury. Har med koolaste katten Kristin idag varit med då en bohemian chic-miljö mötte avklädd och lyxig cocktailmiljö i hjärtat av Majorna. Lyssnade på fantastisk hotellbarsmusik på James Bond-tema framförd av glammig snyggbrud i tjusig klänning på ett mysigt café. Mötet av de båda miljöerna var rafflande och väldigt lyckat!

Jag smyghoppas lite på att våren ska fortsätta i lyxens tecken. I avslappnade cafémiljöer också för den delen. Med pengar i fickan kan man ju göra lite som man vill med livet. För att kunna fortsätta min balansgång mellan lyxen och kulturvälden ska jag därför skaffa mig ett jobb. Mañana, mañana.

Jag känner det, snart är slush puppyn i skon utbytt av sandaler och fågelsång liksom mitt liv som arbetslös blir ett minne blott.

2 Comments:

Blogger Lina Von Blomstrand said...

Right on!

lördag, februari 24, 2007  
Anonymous Anonym said...

jag tolkar din bloggtystnad som att du har fått en anställning med 135% omfattning.... vrai?

onsdag, februari 28, 2007  

Skicka en kommentar

<< Home